
“Рада з урбаністики Києва” разом з активістами розробили найбільш ймовірні маршрути-сценарії трамвая, який через міст Патона міг би об’єднати лівий та правий береги столиці. Схеми варіантів маршрутів оприлюднив голова “Ради з урбаністики Києва” Віталій Селик.
Зазначається, що трамвай буде їхати з лівого берега у центр, на Бессарабку. Також він майже не пересікатиметься з автомобілями. Острівні станції будуть зв’язані з наявними підземними пішохідними переходами.
Ефективніше, ніж перевезення автівкою
За умови швидкості трамвая у 60 кілометрів на годину з 50-метровими вагонами можна буде перевозити до 25 тисяч осіб на годину в один бік. Це майже в 8-10 разів більше, ніж однією автомобільною смугою.
Варіанти курсування
Перший варіант маршруту передбачає проходження бульваром Дружби народів, потім він повертатиме в короткий тунель перед Печерським мостом. Далі реверсом курсуватиме бульваром Лесі Українки, там на бульварній частині будуть острівні виходи на зупинки. Потім цей трамвай включатиметься в Борщагівський.
Другий варіант: на площі Героїв Великої Вітчизняної Війни трамвай буде входити тунелем в гору. Єдина глибока зупинка – для пересадки на станцію “Печерська” і подальший вихід на місці кас Палацу Спорту на початку Саксаганського.
Третій варіант – трамвай курсуватиме бульваром Дружби народів з тунельним проходом під Печерським мостом і естакадою-поворотом на Либідську площу. Далі їхатиме по Антоновича і на розі Саксаганського врізатиметься в Борщагівський трамвай.
Читайте також: За шведськими поняттями: 7 шведських слів, яких бракує українцям
Скільки це може коштувати
Як зазначив Селик, найдешевший варіант через бульвар Лесі Українки обійдеться орієнтовно в 45-55 мільйонів доларів.
Як відомо, міст Патона планують відреставрувати. Роботи мають завершити до 2026 року.
Також ми писали про те, що біля мосту Патона – на перетині Дніпровської Набережної та проспекту Соборності – облаштували велодоріжку.
Фото: 24 канал