Заповнені маршрутки без кондукторів: черкащани просять навести лад в автобусах

 

Навести лад у маршрутках Черкас просять жителі міста, бо, мовляв, сервіс обслуговування після підняття ціни став набагато гірший.  

Відповідну петицію було зареєстровано на сайті Черкаської міської ради. 

У підтвердження цього ініціатор петиції Діана Шкута навела інцидент, який стався першого березня в Черкасах. У маршруті №31 по вулиці Чорновола в автобусі не було кондуктора, пасажири повинні були передавати за проїзд водію, при цьому транспорт був заповнений до середини. 

"Я також завелась і піднявся тиск (їхала в лікарню з одним, доїхала ще з одним симптомом). Людина однією рукою тримається за поручень, другою тримає сумку – чим передавати кошти водію – зубами? У салоні людей набито повно – 40-50 осіб, це карантин? Чому тролейбуси беруть тільки сидячі? Чому нерівні права?", – написала вона. 

Крім того, Діана Шкута навела ще кілька прикладів. Так, 3 березня на тому ж маршруті, кондуктор з'явилась на середині маршруту в  незрозумілому стані, потім стала біля водія і відмовлялась збирати кошти, а люди знову були змушені передавати кошти за проїзд. А 5 березня ця ж ситуація повторилась на маршруті №29. 

15 березня в автобусі не захотіли пропускати жінку з дитиною, в якої були пільги на проїзд. 

"Мене обурила відповідь кондуктора на повідомлення жінки з дитиною, що в них пільги. Кондуктор нагло відповіла, що в карантин пільги не дійсні. А набивати маршрутку під завязку в карантин дозволено?  Часто чую, як в кондуктора немає решти дрібних коштів, і вони можуть собі дозволити не дати решту й провезти людей за 10 грн. Це що за жах і обкрадання людей? Ми ще не в Америці, щоб залишати такі чайові", – написала вона. 

Також додає, що тільки одиниці кондукторів і водіїв є толерантними, чемними та культурними. Розповідає, що за два тижня, що  їздила до лікарні у неї тільки негативні спогади та жахливі емоції від поїздок в маршрутках залишились. 

Зауважимо, що петиція була зареєстрована 15 березня. Наразі вона набрала вже 246 із 250 необхідних голосів. Підтримати можна ТУТ. 

Нагадаємо, що громадянам потрібно звертатися із письмовою скаргою, а не писати дописи в соціальних мережах, якщо вони хочуть, аби на їхнє звернення було відреаговано в такому ж письмовому вигляді. Зробити це можна в кілька способів:

– оформити онлайн-звернення на сайті Черкаської міської ради. Для цього на сайті зліва треба перейти в розділ "Звернення громадян (online)" та заповнити форму. На нього в міськраді відреагують протягом 14 днів.

– можна звернутися за адресою вул. Байди Вишнивецького, 36. Написати письмову скаргу, надіслати її через пошту на цю адресу або вкинути в скриньку, яка розміщена в приміщенні.

– у термінових випадках можна зателефонувати за номером – 36-01-72. Тоді скаргу приймуть в усному вигляді.

Previous post В Краматорске патрульные задержали пьяного мужчину, который уклонялся от приговора суда
Next post Через дощ: у Черкасах в районі Річкового вокзалу затопило вулицю (ВІДЕО)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *